شرکت «زپ» گزارش عملکرد سال 1402 خود را منتشر کرد. زپ در گزارش خود عنوان کرده که یکی از شرکتهای زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که از سال 1400 فعالیت خود را با دو سرویس تحویل فوری (on-demand delivery) و تحویل زمانبندی شده آغاز کرده است.
زپ خدمات لجستیکی خود را علاوه بر اکالا و تپسیفود، به رستورانها و سوپرمارکتها نیز ارایه میکند و قرار است بخشی از سوپراپلیکیشن تپسی باشد که هفتهی گذشته رونمایی شد.
این گزارش ضمن اشاره به دستاوردها و موفقیتهای این شرکت به بررسی منابع انسانی، تعداد سفارشها، رکوردهای جدید، رونمایی از محصولات جدید و موارد دیگر میپردازد. شهاب افشار کهن، مدیرعامل زپ در یادداشت ابتدایی گزارش بیان کرده که سالی پر از هیجان، چالش و بهترینها را پشت سر گذاشتهاند.
گزارش سال ۱۴۰۲ زپ
براساس گزارش زپ که برای نخستین بار منتشر شده، این شرکت استارتاپی، بیش از 250 نفرکارمند دارد و نسبت به سال 1401 نیروهایش 77 درصد افزایش داشته است. در این گزارش بیان شده که بیش از 12 هزار پیک موتوری در شهرهای گوناگون ایران با زپ همکاری میکنند.
در گزارش آمده که میانگین زمان ارسال در زپ 25 دقیقه و 36 ثانیه است و بیش از 14 میلیون سفارش در سال گذشته توسط این شرکت ارسال شده است.

براساس گزارش، بیشترین درآمد یک پیک موتوری در زپ در سال 1402، ماهانه 43 میلیون تومان بوده است. روزهای جمعه، پنجشنبه و چهارشنبه به ترتیب پرتراکمترین روزهای هفته در ارسالهای زپ بودهاند و شهرهای تهران، مشهد و اهواز به ترتیب بیشترین ارسال را از طریق زپ انجام دادهاند.
فایل PDF گزارش زپ را از اینجا دریافت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید