به تازگی تولید برنامه «هزار و یک» جناب خان با حضور محسن کیایی و اجرای او آغاز شده است. این برنامه که اسپانسر آن تپسی است، از سهشنبه 25 دی (مصادف با روز پدر) ساعت 22:30 روی آنتن میرود و هر شب 100 میلیون تومان جایزه برای کاربران خود در نظر گرفته است. به تعبیر مدیران شبکه نسیم قرار است این برنامه چهار روز در هفته (سهشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) حوالی ساعت 22:30 به آنتن شبکه نسیم برسد.
داستان هزار و یک چیست؟
در این برنامه که محسن کیایی و جناب خان حضور دارند، بخشی از آن به یک مسابقه جذاب اختصاص دارد که تنها از طریق سوپراپلیکیشن تپسی قابل شرکت است. این مسابقه که با نام «دبلنا» (نسخهای از بازی دبرنا) اجرا میشود، شامل یک کارت عدددار برای هر کاربر است. محسن کیایی در طول برنامه اعداد مختلفی را اعلام میکند و کاربران باید آن اعداد را روی کارتهای خود انتخاب کنند.
اولین کاربری که تمام اعداد کارت خود را تکمیل کند، برنده جایزه بزرگ 100 میلیون تومانی میشود! علاوه بر این، 100 میلیون تومان دیگر نیز بین 10 برنده دیگر توزیع خواهد شد.
چطور شانس بیشتری داشته باشید؟
کاربران میتوانند با هر سفر تپسی یک کارت اضافه (حداکثر دو کارت) دریافت کنند. اگر در شهری زندگی میکنید که تپسی فعال نیست، دو روش جایگزین وجود دارد؛ دعوت از کاربران جدید به سوپراپ تپسی و مشاهده ویدیوهای تبلیغاتی.
تپسی و سرمایهگذاری سنگین روی «هزار و یک»
طبق گزارشها، اسپانسرینگ این برنامه برای تپسی بیش از 200 میلیارد تومان هزینه داشته است. این شرکت امیدوار است از طریق برنامه «هزار و یک»، بتواند حدود 4 میلیون کاربر جدید جذب کند. اما آیا این سرمایهگذاری بزرگ میتواند برگ برندهای برای تپسی باشد؟
رقابت تپسی با برنامههای تلویزیونی دیگر
برنامههایی که اسپانسرینگهای سنگین دارند، همیشه مورد توجه مخاطبان قرار میگیرند، اما موفقیت نهایی به میزان تعامل کاربران با سوپراپ تپسی بستگی دارد. آیا این برنامه میتواند با کمک چهرههای محبوبی مثل جناب خان و محسن کیایی، تپسی را به هدف بزرگش نزدیک کند؟
دیدگاهتان را بنویسید