گفت‌وگو با مسوول سرویس “بینش بازار”

بتازگی کافه‌بازار از پلتفرم جدیدی بنام «بینش بازار» رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس می‌توان در لحظه با شاخص‌ها […]

بتازگی کافه‌بازار از پلتفرم جدیدی بنام «بینش بازار» رونمایی کرد. با استفاده از این سرویس می‌توان در لحظه با شاخص‌ها و پارامترهای گوناگون اطلاعات کافه‌بازار را که از اپلیکیشن‌های روی این استور حاصل شده، در بازه‌های مختلف زمانی مشاهده کرد.

در همین رابطه به سراغ مهدی ناصری، تحلیل‌گر داده‌های کسب‌وکار و مسوول این سرویس در بازار رفتیم و با او در مورد بینش بازار، کاربرد و مخاطبان آن گفت‌وگو کردیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید