گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی

اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.   در […]

اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.

 

در این گزارش به سه بخش زیر پرداخته شده است:

 

1- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک

2- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو

3- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت 

3- بررسی وضعیت شکایات

4- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.

 

این گزارش را از اینجا دریافت کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید