اولین گزارش بررسی شکایات توسط اتحادیه کسبوکارهای مجازی مربوط به سال ۹۷ تا تیر ماه ۹۹ منتشر شد.
در این گزارش به سه بخش زیر پرداخته شده است:
1- تعداد شکایات ارجاع شده از سمت وزارت صمت، اتاق های اصناف ایران و نماد الکترونیک
2- گزارش دقیق و تفکیک شده از سال ۹۷ تا ۹۹ از پنل ثبت شکایات اتحادیه به تفکیک کسب و کار های عضو و غیر عضو
3- بررسی شکایات ثبت شده در پنل اتحادیه به تفکیک ۹ حوزه شکایت
3- بررسی وضعیت شکایات
4- بررسی تاثیر شیوع کرونا بر افزایش میزان شکایات.
این گزارش را از اینجا دریافت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید