شکایت صداوسیما از مدیرعامل آپارات؛ شکوری مقدم: بگذارید فضای مجازی برای مردم بماند

سه‌شنبه یکم آذر محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صباایده (مالک آپارات) در توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما و‌ ابلاغ […]

سه‌شنبه یکم آذر محمدجواد شکوری مقدم، مدیرعامل هلدینگ صباایده (مالک آپارات) در توییتر خود خبر از شکایت صداوسیما و‌ ابلاغ آن را داد.

 

شکوری مقدم نوشت: «محدودیت رسانه‌ای دیگه شوخیه ‏تو دوران ممنوعیت رسانه‌ای هستیم. ‏هدف هم خشکوندن ریشه‌ است. امروز حکم جدید کیفری بنده با شکایت شاکی همیشگی، سازمان صدا و سیما از آپارات، صادر و ابلاغ شد!»

 

توییت مدیرعامل آپارات

 

اما شکوری مقدم به این توییت اکتفا نکرد و به صحبت‌های پیمان جبلی، رییس صداوسیما در رشته توییت دیگری واکنش نشان داد.

 

شکوری در توییتر خود نوشت:

 

روش مواجهه آقای جبلی با ‌پلتفرم‌های کاربرمحور، مثل مدیریت مدرسه آنلاین با چوب و فلک است! در همه جای دنیا صاحب حق یک‌ محتوا اجازه ادعا و گزارش به پلتفرم‌های کاربرمحور دارد و اگر پلتفرم بی‌التفات بود، تازه فرایند حقوقی قابل پیگیری است.
آقایان به خودشان زحمت یک‌ گزارش ساده را نمی‌دهند و فکر می‌کنند ما کارمند مواجب بگیرشان هستیم و باید نیروی انسانی دربست بگذاریم و بجای‌شان گزارش از محتواهای فاخرشان!! در پلتفرم #آپارات تهیه کنیم.
نه برادر! اینجا فضای مجازی است، صداوسیما نیست که هر چه بخواهید با پول و مالیات مردم و سؤمدیریت‌تان، ماشین خشم و بی اعتمادی بسازید و کسی هم نگوید بالای چشمتان ابروست.
شما به سازمان مطبوع‌تان برسید که در وضعیت اضمحلال رسانه‌ای و فروپاشی اعتماد قرار دارد، تکرار بازپخش سریال‌هایش ۲ رقمی شده و تبلیغات هر شرکتی را که پخش می‌کند اثر معکوس و منفی می‌گذارد.
فضای مجازی را بگذارید برای مردم بماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید