شرکت بهینه کاوان کیفیت به درخواست شرکت تپسی، طی انجام پژوهشی بهمنظور بررسی سهم بازار تاکسی اینترنتی کشور، حدود۲۰ درصد این سهم را متعلق به تاکسی اینترنتی تپسی اعلام کرد.
طبق نتایج حاصل از نظرسنجی صورت گرفته در این پژوهش، مشخص شد شرکت تپسی تا مرداد ماه سال جاری، حدود ۲۰درصد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت کشور از جمله تهران، مشهد و … و حدود ۱۵ درصد در شهرهای کوچکتر مانند نیشابور و اراک، سهم بازار مربوطه را در اختیار دارد. علاوه بر آن در خصوص مشتریان کلانشهرهایی نظیر تهران، اصفهان، کرج و …، از میان افرادی که با مفهوم تاکسی اینترنتی آشنایی دارند نیز حدود ۹۴ درصد افراد بدون نیاز به راهنمایی، این برند را میشناسند.
در کلان شهرهایی چون تهران و مشهد، ۶۰ درصد از کسانی که با تاکسی آنلاین آشنا هستند، از خدمات تپسی استفاده کردهاند و 25 درصد از ساکنان تهران که کاربر تاکسی آنلاین هستند، به صورت مستمر از خدمات تپسی استفاده میکنند.
براساس نظرسنجی صورت گرفته کاربران دلایل مختلفی برای انتخاب یک تاکسی اینترنتی دارند و همان طور که از نتایج نظر سنجی مشخص است اکثر کاربران برندهای مختلف بازار را امتحان میکنند تا بتوانند برندی که خدمات بهتری ارائه میکند را انتخاب کنند؛ براساس نتایج نظرسنجی صورت گرفته مهمترین دلیل انتخاب تپسی از طرف کاربرانی که از این سرویس استفاده میکنند، «منصفانه بودن قیمت سفر» است. پس از آن به ترتیب «دسترسپذیر بودن» به معنای سهولت استفاده از اپلیکیشن و نرخ قبول شدن درخواست سفر، طرحهای تشویقی مانند تخفیفها و کیفیت پاسخگویی و پیگیری پشتیبانی، از مهمترین دلایل مشتریان برای انتخاب این برند تاکسی اینترنتی کشور است.
چند روز پیش نیز میلاد منشیپور، مدیرعامل تپسی در یک مصاحبه گفت: انتظار داريم در ابتدای سال آينده سهم بازار ۲۰ درصدی به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برسد و همينطور مسير توسعه خودمان را ادامه بدهيم. به گفته منشیپور تپسی در 6 ماهه ابتدای امسال 256 میلیارد تومان درآمد (برابر با کل درآمد سال گذشته) و 20 میلیارد تومان سود داشته که تنها ۳۰ درصد از آن ناشی از افزایش قيمت است. مدیرعامل تپسی افزود انتظار داريم كه امسال را با درآمدی حدود ۶۵۰ ميليارد تومان به پایان برسانیم. تپسی هماکنون در 33 شهر حضور دارد.
دیدگاهتان را بنویسید